Η νεκροψία – νεκροτομή καθώς και οι τοξικολογικές και ιστολογικές εξετάσεις θα κριθούν αναγκαίες, για να γίνουν ρίξουν φως στα αίτια του θανάτου της 64χρονης γυναίκας, που κατέληξε λίγη ώρα μετά τον εμβολιασμό της στο Ίλιον.

Σύμφωνα με το Υπουργείο Υγείας και κατόπιν της ενημέρωσης που είχε από την Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών, δεν φαίνεται να προκύπτει συσχετισμός μεταξύ του εμβολιασμού και του θανάτου της 64χρονης. Σημειώνεται δε, ότι σύμφωνα με όσα έχουν γίνει έως τώρα γνωστά, η άτυχη γυναίκα είχε υποκείμενα νοσήματα, τα οποία, ωστόσο, δεν αποτελούσαν αντένδειξη για τον εμβολιασμό της.

Η άτυχη γυναίκα έμεινε στο εμβολιαστικό κέντρο ένα τέταρτο αφότου έλαβε τη δόση του εμβολίου, όπως επιβάλλεται από το πρωτόκολλο του εμβολιασμού και ακολούθως απομακρύνθηκε. Όπως λέει αυτόπτης μάρτυρας η 64χρονη κάθισε σε ένα παγκάκι σε παρακείμενο παρκάκι και έδειχνε να μην αισθάνεται καλά. Αμέσως ζητήθηκε βοήθεια και προσέτρεξαν γιατροί από το εμβολιαστικό κέντρο, που παράλληλα ειδοποίησαν το ΕΚΑΒ. Παρά το γεγονός ότι της προσφέρθηκε άμεσα βοήθεια, η γυναίκα υπέκυψε.

Πλέον, τις απαντήσεις για τα αίτια θανάτου αναμένεται να δώσει η ιατροδικαστική έρευνα με τις πρώτες εκτιμήσεις από το Υπουργείο Υγείας να αποσυνδέουν το θάνατο της γυναίκας από τον εμβολιασμό με το σκεύασμα της AstraZeneca, τη μέρα μάλιστα, που στη Γερμανία, αλλά και στον Καναδά αναθεωρείται η πολιτική εμβολιασμού με το συγκεκριμένο εμβόλιο.

Όπως ανέφερε χθες η κυρία Θεοδωρίδου, τα θρομβοεμβολικα επεισόδια που βρίσκονται στο μικροσκόπιο των ειδικών σε όλη την Ευρώπη καταγράφονται περίπου 4 με 7 ημέρες μετά τον εμβολιασμό. Μάλιστα επισήμανε και τα συμπτώματα που πρέπει να ανησυχήσουν, όπως θωρακικό ή κοιλιακό άλγος, πονοκέφαλος.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο GOOGLE NEWS


Πηγή: europost.gr